Saturday 14 April 2012

akhir siap jugak..


ALHAMDULILLAH bersyukur saya kepada ALLAH S.W.T kerana akhirnya siap jugak saya punyer blog ni yang bernama http://budakhitamblog.blogspot.com dan ini adalah post saya yang ke-10 lar ni kan..syukur nasib baik saya sempat siapkan..klau x siap tu..xtau lar nak cakap apekan..first sekali saya nak berterima kasih kepada en. shahrul samsudin yang telah mengajar saya cara2 or bagaimana nak buat blog ni..and x lupe jugak kepada rakan2 saya yang sedikit sebanyak telah  membantu saya untuk menyiapkan blog ni..dan saya harap ade lar kawan or sahabat saya yang sudi untuk ikut2 blog saya ni..blog ni biase2 jer xde hebat mane pon..hahaha..emm dan saya harap dengan siapnya blog saya ni dapatlah menambahkan sedikit carry mark saya untuk subjek CSC 3023(perdagangan elektronik) ni untuk mendapat markah yang terbaikk daripada subjek2 yang lain..hehehe

Rasenyer setakat ni jelar kot yang saya boleh tulis..nak tulis lebih2 lak nanti takut korang bosan lak kan..okey lar kalau camtu saya habiskan kata2 saya ni dengan lafaz ASSALAMUALAIKUM W.B.T..SEKIAN, TERIMA KASIH...^_^


it`s me WAN ALTAF NADHIR BIN OMAR BAKI

No comments:

Post a Comment